Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с 146 ti - помощ!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Цръцкам там дето има 2 жички на една пластинка ли? Щото нагоре е капсуловано. А как ме е бъз
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от boian
      Цръцкам там дето има 2 жички на една пластинка ли? Щото нагоре е капсуловано. А как ме е бъз
      Да там Ма който го е страх не ходи в гората а и ако колата си е наред недей пръскай къде требе и къде не требе
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от boian
        Цръцкам там дето има 2 жички на една пластинка ли? Щото нагоре е капсуловано. А как ме е бъз


        Споко нищо няа да стане, ма сега съм "напред с материала" за да обясняаам!
        Mitsubishi Outlander
        Mitsubishi Space Star
        Daihatsu Terios

        Comment


        • #34
          *** го у Фиата - 22/100 градско по последни данни, а истинският Фиат на жената гори 6.8 градско и 6.2 на дълго /каран от мен и от тук до София не е падал под 130/

          верно че алфонсо го газя зверки ама чак пък толкоз, май пак ще се връщаме на вариант 33-ка

          Резултата на днешната диагностика:
          "No present erors" и тва в комбинация с разход от 22/100 направо ме вбесява
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Crusader
            *** го у Фиата - 22/100 градско по последни данни, а истинският Фиат на жената гори 6.8 градско и 6.2 на дълго /каран от мен и от тук до София не е падал под 130/

            верно че алфонсо го газя зверки ама чак пък толкоз, май пак ще се връщаме на вариант 33-ка

            Резултата на днешната диагностика:
            "No present erors" и тва в комбинация с разход от 22/100 направо ме вбесява
            Абе то грешките немат много общо с диагностиката!!!
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #36
              Кво е туй 22/100. Да не си я карал на задна само. Бобо е прав че отсъствието на записани грешки, не означава че нещо не се еб...ва. Просто компа е много умен и ги изолира със заводски стойности. Ще ти трябва по-сериозна диагностика, която да чете много повече параметри. На мойта като я закачих също нямаше записани грешки, дори и с откачена ламбда сонда, само дето графиката права линия. Даже имам чувството че гори по-малко от боксера. На извънградско със 140-160- 7.5, градско мисля че пада до под 10/100
              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

              Comment


              • #37
                и таакааа да отпочна...

                та да почна с развръзката...
                1. не знам кой, мамицата му, е решил, че трябва да измие двигателя - беше пълна с вода дори и на места дет е теоритично невъзможно, но да кажем, че свещите не се виждаха и буксите на инжекторите си бяха прилично пълни - толкова не съм подсушавал от последното наводнение у дома
                2. не знам кой, пак гореспоменатия роднина, е турил на мойто алфа свещи Шампоан и е скъсал едната при затягане... та тя си хлабчеше там - бат бобо я замени веднага...
                3. споменах ли за измиването на двигателя - имаше няква джаджа Lamdba control system - чарк от метановата уредба дет така беше изпращял, че вътре само жаби нямаше за сметка на изпомачкани елементи... но за сметка на това ламбда сондата беше откачена - бобо прилежно изкорми всичко и колата заприлича на себе си ... предстои махане на остатъка от метановата гняс...
                4. предполагам, за да не дава грешки темп. датчик беше откачен ... да ви изсъхнат топките жабарски ...
                5. може би най-съществената причина мойто алфонсо да кихаше така зле - мембраната на калпана за налягането на бензина беше сдала багажа и вместо да вдига налагането до 3 бара чрез вакуум кат загрее, просто бензина е бивал засмукван, което обяснява поведението на колата като загрее, както и приличния разход от 20-22/100(ако не съм се изразил правилно моля да ме коригирате, но аз така разбрах)
                6. съмнения за ролка - няма кво да се съмняваме - смяна.
                7. ремък, разбира се - и той с 6.
                8. ламбдата е още под съмнение заедно с, май не споменах, че термостата е за смяна ...
                9. колата тихо почива, разглобена надявам се, в клубния сервиз, а аз ще допълня списъка като ме осветлят за другите бъгове.
                10. Благодаря ти, бат бобо, че и погледна под капака...
                следва продължение ... полезно е да се прочете ако си купуваш кола нов внос от талянско.
                11. присетих се - след като колата биде възстановена в прилична спортна форма се повозих 50-ина километра и ... прегрях ... за щастие без катастрофални последици, но явно перките ми не развъртат когат трябва ... нещо, което преди не и се беше случвало та и за това предстои разследване ...
                12. разбит десен носач
                13. умряла ламбда
                и толкова... вече всичко и е ок
                Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                Comment


                • #38

                  Олеле Как е вървяла до сега
                  Дано не ти изникват други проблеми. Иначе като гледам май всички познаха по нещо неработещо.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от gigi

                    Олеле Как е вървяла до сега
                    Дано не ти изникват други проблеми. Иначе като гледам май всички познаха по нещо неработещо.
                    А сега си представи какво не съм разглобил че е по-лесно
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от gigi

                      Олеле Как е вървяла до сега
                      Дано не ти изникват други проблеми. Иначе като гледам май всички познаха по нещо неработещо.
                      ми жабаркса кола, правят ги да вървят и в вода, подобно на москвича правен за Сахара(но и за под вода за всеки случай)...
                      Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                      Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                      Comment


                      • #41
                        Я ако обичате пак тва за мембраната на клапана за бензин, дайте малко инфо, къде се намира и как се разглабя, за да направя една проверчица че, май Бобо пак ще излезе прав!
                        Mitsubishi Outlander
                        Mitsubishi Space Star
                        Daihatsu Terios

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Crusader
                          Я ако обичате пак тва за мембраната на клапана за бензин, дайте малко инфо, къде се намира и как се разглабя, за да направя една проверчица че, май Бобо пак ще излезе прав!
                          таака ще се опитам да ти го опиша - това е на края на рейката("тръбата" с 4-те разклониения по едно за всеки инжектор) вдясно има една алуминиева тапа, закрепена с 3-ъгълна скоба, с малка стърчаща тръбичка, която от своя страна влиза в малко черно маркуче. Та налягането в рейката е 2.5 бара на студено, кат загрееш или предполагам им по-сложна и обяснима зависимост маркучето(е не то самото разбира се) засмуква въздух вдигайки налягането в рейката до 3 бара ... така като сдаде багажа вместо да вдигне налягането и да се запуши, тя засмуква бензин, който иначе чинно би следвало да отиде в двигателя ... хайде пак ще помоля да коригирате ако не съм обяснил коректно ...
                          Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                          Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                          Comment


                          • #43
                            Такаааа, ей топлия гараж хубу нещо! Ей ся го свялях тоя клапан ма той не пропуска в нито една посока, я ме светнете как трябва да се държи тоя клапан!
                            Mitsubishi Outlander
                            Mitsubishi Space Star
                            Daihatsu Terios

                            Comment


                            • #44
                              Мдаа това с удавените свещи беше първия проблем който възникна и при мен ....само за да си мислиш че двигателя е "чисто" нов правят ебати простиите с пароструйката.
                              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от MONI
                                Мдаа това с удавените свещи беше първия проблем който възникна и при мен ....само за да си мислиш че двигателя е "чисто" нов правят ебати простиите с пароструйката.
                                ми не знам къв лумпен требе да си за да си помислиш, че е чисто нов...
                                даже винаги съм си мислил, че има мин. коеф. 2х на това което показва километража за изминатите километри ...
                                отделно искам да споделя, че на баща ми грозния пасат е мит два пъти и той вода не задържа ... най-малкото не е имал проблеми.
                                Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                                Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                                Comment

                                Working...
                                X